Volg het laatste nieuws

Wij vertellen je graag meer over:

Fysio 038, de modernste fysio in Zwolle

Ben jij op zoek naar een moderne fysiotherapiepraktijk? Fysio 038 is een innovatieve maar persoonlijke praktijk in Zwolle. Bij ons staat de sporter altijd centraal.

Fysiotherapie bij chronische nekpijn

Iedereen kent het vervelende gevoel van een pijnlijke nek. Het gevoel dat deze vast zit, dat de nek niet (volledig) gedraaid kan worden of dat deze simpelweg gewoon pijn doet.

Oplossingen voor incontinentie bij mannen

Bij incontinentie, ofwel urineverlies, is er sprake van het niet goed kunnen ophouden van urine. Zowel vrouwen als mannen kunnen moeite hebben om hun urine op te houden bij (in)spanning zoals hoesten, niezen, lachen, springen of plotseling opstaan. Anderen moeten plotseling erg nodig plassen en zijn niet op tijd bij het toilet. Lees hier wat mogelijke oplossingen hiervoor zijn.

Fysiotherapie bij een nekhernia

Heb je last van een scherpe, zeurende pijn in een van je armen? En heb je pijn in je nek? Het kan zijn dat een zenuw in je nek bekneld is geraakt. We spreken dan van een nekhernia.

Hoe kan een fysio helpen bij CANS/RSI-klachten?

Tegenwoordig kent bijna iedereen wel iemand in de omgeving die een keer last heeft gehad van een muisarm. We zitten steeds meer thuis achter de computer of een hele dag op kantoor in dezelfde houding.

Fysiotherapie bij klachten door een golfarm

Een golfarm kan meer oorzaken hebben dan een simpel potje golf. Klachten van een golfarm worden gekenmerkt door pijn aan de binnenkant van de elleboog. Dit komt omdat de onderarmspieren hier aanhechten.

Onze zorg bij impingement klachten

Heb je erg last van je schouder als je je arm heft? Dan kan het zijn dat je last hebt van impingement klachten in de schouder. Lees hier wat het is en hoe het te verminderen is.